به روزرسانی جدید زونکن منتشر شد! (98/10/13)

نسخه جدید اپلیکیش زونکن برای پلتفرم های اندروید و ویندوز و ios منتشر شد. در این نسخه تغییرات ظاهری و کاربردی در برنامه اضافه شده اند که در ادامه به توضیح آنها میپردازیم.

 

– اضافه شدن برچسب ها در صفحه ثبت و ویرایش فایلها

در نسخه قبلی به صورت آزمایشی امکان ایجاد برچسب توسط کاربران در برنامه زونکن قرار گرفت که مورد استقبال واقع شد. در نسخه جدید برچسب گذاری بر روی فایلها بهینه تر شده و کاربر میتواند هنگام ثبت فایل برچسب مورد نظر خود را نیز انتخاب نماید.

-ثبت فایل شخصی

در این نسخه کاربران بنگاه من می توانند فایلهای شخصی برای خود ثبت نمایند که دیگر کاربران اجازه مشاهده آن فایلها را نخواهند داشت و فقط مدیر و خود کاربر میتوانند آن فایل را مشاهده نمایند. برای ثبت فایل شخصی در صفحه ثبت فایل در پایین صفحه گزینه ** فایل شخصی و غیر قابل مشاهده برای دیگران ** را تیک زده و ذخیره نمایید. لازم به ذکر است که این گزینه زمانی فعال و قابل مشاهده می باشد که کاربر جزو کاربران بنگاه من باشد.

 


– اضافه شدن امکان انتخاب نوع کاربر بنگاه من (معاون – منشی – مشاور)

مدیران املاک می توانند از این نسخه به بعد هنگام تعریف کاربر در بنگاه من نوع کاربر را مشخص نمایند. تعیین نوع کاربری باعث می شود هر کاربر دسترسی های خاصی داشته باشد.

نوع کاربر معاون : در واقع به عنوان دستیار مدیر می باشد و تمام دسترسی های حساب اصلی مدیر را دارد. معاون میتواند در بنگاه من کاربر تعریف کند. دسترسی کاربران را تغییر دهد. زونکن ایجاد کند و ….

نوع کاربر منشی : وقتی نوع کاربری منشی تعیین می شود در واقع به این معناست که تمام کاربران بنگاه من می توانند به مشخصات تماس و آدرس دقیق فایلهایی که توسط منشی ثبت می شود دسترسی داشته باشند حتی اگر مدیر دسترسی کاربران را محدود کرده باشد.

نوع کاربر مشاور: این نوع کاربری بر اساس دسترسی هایی که مدیر تعریف میکند می تواند در زونکن فعالیت نماید.

-سطل آشغال

گاهی ممکن است کاربری سهوا فایلی را حذف نماید و مایل به برگداندن آن فایل باشد. در نسخه جدید قسمتی به عنوان سطل آشغال در هر زونکن تعبیه شده است که هر فایلی که از زونکن حذف می شود به این قسمت منتقل خواهد شد. کاربر می تواند در سطل آشغال فایلهای حذف شده خود را مشاهده نماید. دقت داشته باشید که در صورتی که کاربری فایلی را از سطل آشغال برای حذف نماید آن فایل برای همیشه از زونکن حذف خواهد شد و امکان بازگردانی آن به هیچ وجه وجود نخواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که دسترسی به سطل آشغال فقط از طریق حساب اصلی مدیر و کاربری معاون قابل دسترسی می باشد و سایر کاربران بنگاه من به این بخش دسترسی ندارند.

-امکان جستجوی فایل بر اساس کد فایل در صفحه اصلی

جستجوی فایل بر اساس کد فایل یکی از نیازهای اصلی کاربران زونکن بوده که در نسخه جدید این امکان برای کاربران فراهم شده است.

-تغییر ظاهر نمایش جزئیات فایل

مرتب سازی و خواناتر شدن نمایش جزئیات فایل  یکی دیگر از تغییرات نسخه جدید زونکن می باشد.