مهمترین تغییرات در به روزرسانی جدید زونکن

در به روزرسانی جدید زونکن که در تاریخ 13 مرداد ماه 98 منتشر شده چند قابلیت مهم به برنامه اضافه شده است که به تفصیل درباره آنها توضیح داده خواهد.

  • زونکن اندرویدی نسخه  0 . 9 . 1
  • زونکن ویندوزی نسخه  0 .5 . 3
  • زونکن iOS نسخه  0 .5 . 1

ورود با چند حساب کاربری در زونکن

یکی از قابلیت های جدید زونکن امکان ورود به برنامه با چند حساب کاربری می باشد. به اینصورت که کاربر میتواند ورود با حسابهای مختلف خود و سوئیچ کردن بین آنها به اطلاعات حسابهای خود دسترسی داشته باشد. این قابلیت بیشتر برای کاربران بنگاه من میتواند مفید باشد. افرادی که تمایل دارند علاوه بر حساب کاربری بنگاه من یک حساب شخصی در زونکن داشته باشند و فایلهای شخصی خود را در آن ثبت نمایند. به اینصورت دیگر نیازی به ورود و خروج های متعدد به حساب های مختلف نیست و فقط با سوئیچ کردن بین حسابها میتوان به اطلاعات هر حساب دسترسی پیدا کرد.

#برچسب

قابلیت مهم و اساسی دیگری که در زونکن اضافه شده است امکان تعریف برچسب و استفاده از آن توسط مشاور می باشد.به واسطه این قابلیت کاربر می تواند بر اساس نیاز و سلیقه شخصی خود برچسب های متعددی  تعریف کرده و به فایلهای خود بچسباند. پس از آن مشاور میتواند بر اساس نام برچسبها زونکن ایجاد کرده تا فایلهای خود را بر اساس برچسب ها دسته بندی نموده و در زونکنهای جداگانه قرار گیرد.

آموزش استفاده از برچسب در زونکن

ارسال مستقیم فایل به کاربران دیگر

در نسخه جدید زونکن این امکان فراهم شده است که مشاور بتواند از حساب شخصی خود فایل یا فایلهایی را به همکاران یا سایر کاربران زونکن ارسال نماید. با این روش دیگر برای ارسال فایل به همکار نیازی به ساخت گروه و یا روشهای دیگر نیست. کافیست همکار شما در زونکن عضو باشد و فایل مورد نظر را برای او ارسال نمایید. پس از ارسال، فایل مورد نظر در زونکن همکار شما اضافه می شود.

کدگذاری خودکار

از این پس تمامی فایلهای ثبت شده در زونکن به صورت خودکار کدگذاری می شوند و نیازی به ثبت شناسه فایل توسط کاربر نیست. با این حال همچنان امکان ثبت شناسه فایل وجود که اختیاری می باشد.