سوالات متداول

زونکن چیست؟

زونکن یک بستر امن برای مدیریت فایل‌های مشاوران املاک است.

آیا زونکن فایل ارائه می‌کند؟

خیر زونکن هیچ فایلی ارائه نمی‌کند و هدف ما در زونکن ایجاد بیک بستر امن برای مدیریت فایل‌های مشاوران املاک است.

هزینه استفاده از زونکن چقدر است؟

زونکن ۷ روز به شما مهلت می‌دهد تا به‌صورت رایگان از برنامه استفاده کنید و بعد از اتمام این زمان، می‌توانید با پرداخت ۳۰۰ هزار تومان سالانه و یا ۵۰ هزارتومان ماهانه، حساب خود را شارژ کنید.

توجه داشته باشید مدت زمان استفاده ۷ روز رایگان مخصوص حساب شخصی می باشد و کاربران بنگاه شامل این زمان نمی شوند.

چطور به زونکن اعتماد کنم تا از اطلاعات و حریم خصوصی من سوءاستفاده نشود؟

کاربران، مهم‌ترین سرمایه زونکن هستند و تیم زونکن همه تلاش خود را برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران به کار می‌گیرد و خوشبختانه با گذشت بیشتر از ۵ سال از انتشار اپلیکیشن زونکن توانسته ایم رضایت و اعتماد مشاوران املاک کشور را کسب کنیم.

 

آیا می‌توانم به‌صورت مشترک با همکارم از یک حساب زونکن استفاده کنم؟

هر حساب زونکن، از هر سیستم‌عامل فقط روی یک دستگاه فعال می‌شود؛ مثلاً نمی‌توانید به‌صورت هم‌زمان با دوگوشی اندرویدی به یک حساب زونکن دسترسی داشته باشید. در صورت انجام این کار، به طور خودکار از حسابی که روی دستگاه قبلی فعال است، خارج می‌شوید.

برای استفاده از زونکن باید چه سیستم‌عاملی داشته باشم؟

برای نصب زونکن روی گوشی موبایل اندرویدی: حداقل نسخه ۶ اندروید برای نصب زونکن روی آیپد و گوشی اپل: حداقل نسخه IOS ۱۲ برای نصب زونکن روی کامپیوتر: حداقل ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی

آیا می‌توانم بدون اینترنت به زونکن دسترسی داشته باشم؟

بله. در صورتی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید امکان مشاهده و جستجو در فایلهای و زونکن ها وجود دارد. اما برای ثبت فایل و تغییرات روی فایل نیاز هست که به اینترنت متصل باشید.

برای اجرای برنامه روی سه دستگاه متفاوت باید هزینه جداگانه پرداخت کنم؟

خیر، شما با یک‌بار پرداخت حق اشتراک، تا یک سال می‌توانید از طریق گوشی موبایل اندروید، آی او اس و کامپیوتر به برنامه دسترسی داشته باشید.

فایل‌هایی که از طریق نسخه کامپیوتر زونکن ثبت می‌کنم، روی نسخه موبایل قابل نمایش هستند؟

بله زونکن قابلیت همگام‌سازی دارد. درصورتی‌که شما در زونکن فایلی ثبت کنید یا فایل‌های ثبت‌شده را ویرایش کنید، در بقیه دستگاه‌هایی که زونکنتان روی آن‌ها فعال است این تغییر اعمال می‌شود.

من صاحب یک بنگاه املاک بزرگ با تعداد کارکنان زیاد هستم، آیا می‌توانم آن‌ها را به برنامه اضافه کنم؟

بله قسمت «بنگاه من» دقیقاً برای همین مورد ایجاد شده و شما می‌توانید هرکدام از کاربران را با عناوین معاون، منشی و مشاور به زیرمجموعه زونکنتان اضافه کرده، برای هرکدام سطح دسترسی مشخصی تعیین کنید و به فعالیت آن‌ها نظارت داشته باشید. درصورتی‌که قصد داشتید با یکی از کاربران بنگاه من قطع همکاری کنید می‌توانید از طریق پروفایل مدیر بنگاه، دسترسی او را از زونکنتان غیرفعال کنید.

در چه صورتی فایل‌ها از روی زونکن حذف می‌شوند؟

حذف فایلها از حساب کاربری در موارد زیر اتفاق می افتد.

  1. کاربر اقدام به حذف فایلها از سطل آشغال کند.
  2. کاربر درخواست پاکسازی حساب کاربری را به پشتیبانی زونکن ارسال کند.
  3. به مدت ۳۰ روز از انقضای حساب کاربر گذشته باشد و کاربر اقدام به تمدید اشتراک نکرده باشد.

در هر یک از این موارد امکان بازیابی اطلاعات حذف شده به هیچ عنوان وجود ندارد.

چطور می‌توانم فایل‌هایم را از برنامه زونکن خارج کنم؟

یکی از ویژگی‌های مهم زونکن این است که می‌توانید از داخل برنامه از فایل‌هایتان خروجی بگیرید و آن‌ها را با فرمت اکسل در کامپیوترتان ذخیره کنید.

در صوت عدم تمدید اشتراک آیا فایل‌هایی که ثبت کردم از روی برنامه حذف می‌شوند؟

خیر. کاربرانی که اقدام به ثبت فایل در زونکن می کنند در صورتی که تمایل به نگهداری فایلها در حساب کاربری خود را دارند نیاز است که قبل از اتمام اعتبار اشتراک اقدام به تمدید حساب کاربری خود نمایند در غیر اینصورت بعد از گذشت ۵ روز از تاریخ انقضای اشتراک ،حساب کاربری مسدود می شود و دسترسی به اطلاعات امکانپذیر نخواهد بود ولی اطلاعات داخل حساب حذف نمی شوند.

آیا می‌توانم زونکن را به صورت مستقیم روی گوشی آیفون نصب کنم؟

برای نصب زونکن بر روی دستگاههای آیفون و آیپد باید از طریق استورهای ایرانی مانند سیب اپ ٬سیبچه ،اناردونی ، آی اپس و سیب ایرانی اقدام کنید. نصب زونکن از طریق لینک مستقیم بر روی آیفون و آیپد امکانپذیر نیست.