شرایط استفاده از خدمات

تاریخ آخرین به روزرسانی : ۱۴۰۲/۱۱/۰۱

اصطلاحات برنامه

تعریف برنامه زونکن

یک بستر آنلاین و کاربرمحور برای مدیریت و ذخیره سازی اطلاعات کاری مشاوران املاک و بنگاه املاک است.

تعریف کاربر و حساب کاربری

هر فردی که در اپلیکیشن زونکن از طریق شماره همراه خود وارد شود، یک حساب کاربری ایجاد می کند و به عنوان کاربر زونکن شناخته می شود.

تعریف بنگاه من

یکی از ویژگی‌های برنامه زونکن است که صاحبان بنگاه‌های املاک با استفاده از آن می‌توانند کارکنان بنگاه خود را به برنامه اضافه کنند، برای هرکدام از آن‌ها سطح دسترسی مشخصی تعیین کنند و به‌ صورت مشترک از برنامه استفاده کنند.

تعریف کاربر بنگاه من

هر فردی که توسط کاربری دیگری(مدیر) به بنگاه من در زونکن اضافه شود، « کاربر بنگاه » نام دارد. تمام اطلاعاتی که توسط کاربر بنگاه من ثبت می شود در حساب مدیر قرار گرفته و مدیر هر زمان میتواند از دسترسی کاربر بنگاه جلوگیری نماید.

تعریف فایل

سندی که شامل مشخصات یک ملک یا اطلاعات درخواستی یک متقاضی ملک؛ مانند متراژ، طبقه، منطقه، تعداد اتاق و … و مشخصات تماس آنها است.

تعریف زونکن

قسمتی از برنامه که کاربران، فایل‌ها را به‌صورت دسته‌بندی‌شده در آن نگهداری می‌کنند. با حذف زونکن ها اطلاعات فایلهای درون زونکن از بین نمی روند.

تعریف کمد

قسمتی از برنامه که کاربران، زونکن‌ها را در آنها قرار می‌دهند و دسته‌بندی می‌کنند. با حذف کمدها اطلاعات فایلهای داخل کمد از بین نمی روند.

تعریف کانال من

قسمتی از برنامه که فایلهای آگهی شده در آن نمایش داده می شود. کانال من بخشی از سیستم آگهی املاک زونکن می باشد که در حال حاضر تنها امکان آگهی و ارسال لینک آگهی برای مشتریان مورد نظر مشاوران املاک میسر می باشد. این بخش در حال تکمیل شدن است.

 نسخه‌های برنامه

برنامه در سه نسخه اندروید، آی‌اواس و ویندوز ارائه می‌شود.

مهلت تست رایگان

همه کاربران می‌توانند از ابتدای عضویت در زونکن به مدت ۷ روز به‌صورت رایگان از برنامه استفاده کنند.

حق اشتراک

کاربران برای استفاده از امکانات زونکن باید با پرداخت حق اشتراک سالانه یا ماهانه حساب خود را شارژ و تمدید کنند. حق اشتراک کاربران بنگاه من باید از “صفحه بنگاهِ من حساب مدیر” شارژ و تمدید شود.

حقوق و مسئولیت کاربر

  1. هر کاربر ملزم است قوانین عمومی کشور و قوانین مخصوص صنف مشاوران املاک را رعایت کند.
  2. کاربر همواره باید موارد امنیت گوشی موبایل و رایانه خود را رعایت کند و تا جای ممکن حساب خود را در اختیار شخص یا اشخاص دیگری قرار ندهد، در غیر این صورت مسئولیت سوء استفاده از اطلاعات حساب کاربری زونکن به عهده خود کاربر می باشد.
  3. کاربر متعهد می‌شود تا به‌هیچ‌عنوان از نام و لوگوی زونکن استفاده شخصی و غیرشخصی نکند و به هویت برنامه زونکن آسیب نرساند.
  4. کاربر متعهد می‌شود به تمام پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌هایی که از سوی برنامه زونکن ارسال می‌شود توجه داشته باشد.
  5. کاربری که مدیر بنگاه املاک است و به‌غیراز خودش، کارکنانی دارد، بهتر است از قابلیت «بنگاه من» استفاده کند و در تعیین سطح دسترسی برای کاربران «بنگاه من» توجه ویژه‌ای داشته باشند.
  6. کاربر مدیر باید از وارد نمودن شماره همراه سایر کارکنان برای راه اندازی حساب کاربری زونکن به عنوان حساب اصلی پرهیز نموده و حتما از شماره همراهی که مربوط به شخص مدیر املاک و یا دفتر املاک می باشد استفاده کند.
  7. کاربر باید هنگام حذف فایل توجه کافی را داشته باشد در غیر این صورت برنامه زونکن مسئولیتی در قبال فایل‌های حذف شده از سطل آشغال ندارد و امکان بازیابی فایل های حذف شده از سطل آشغال به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت. حذف هر فایل دو مرحله دارد:
    ۱) حذف از زونکن (انتقال به سطل آشغال که قابل بازیابی توسط کاربر است)
    ۲) حذف از سطل آشغال (که در این صورت فایل غیر قابل بازیابی است)
  8. کاربر(مدیر) موظف است در صورت قطع همکاری با یکی از اعضای بنگاه خود، حساب کاربری او را از «بنگاه من» غیرفعال کند تا از اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.
  9. کاربر باید هنگام ارائه آپدیت جدید برای برنامه، نسخه زونکن خود را به‌ آخرین نسخه به روزرسانی کند.
  10. کاربر باید هنگام بروز مشکل برای برنامه ابتدا بررسی کند که این مشکل به دلایل فنی مانند خرابی دستگاه، قطع اینترنت و… نباشد و درصورتی‌که هیچ‌یک از این موارد نبود با پشتیبانی زونکن ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را مطرح کند.
  11. برای تغییر شماره همراه حساب کاربری زونکن نیاز به ارسال و دریافت پیامک تاییدیه از طرف پشتیبانی زونکن و کاربر می باشد. لذا کاربر باید قبل از واگذاری سیم کارت خود یا از دسترس خارج کردن شماره این مورد را با بخش پشتیبانی در میان گذاشته تا تغییر شماره همراه صورت پذیرد.
  12. زونکن تمام تلاش خود را در حفظ اطلاعات کاربران به کار می‌بندد اما چنانچه خود کاربر اطلاعات کاربری خود را افشا کند، مسئولیت آن به عهده کاربر است.
  13. کاربر می پذیرد برای استفاده از امکانات زونکن و «بنگاه من» هزینه اشتراک آن را پرداخت کند.
  14. هرگونه اقدامی که توسط کاربر در جهت خدشه‌دار کردن برند زونکن انجام شود از طریق مراجع قانونی قابل‌پیگیری است.
  15. کاربر می‌تواند فقط با سه دستگاه اندروید، آی‌اواس و ویندوز به یک حساب زونکن وارد شود. چنانچه کاربری با دستگاه مشابه به یک حساب زونکن متصل شد، برنامه به طور خودکار از دستگاه قبلی خارج می‌شود. (مثلاً شما زونکن را روی ویندوز نصب دارید و از آن استفاده می‌کنید، حال اگر با کامپیوتر دیگری به این حساب زونکن وارد شوید، برنامه به طور خودکار از دستگاه قبلی خارج می‌شود.)
  16. چنانچه کاربر به هر دلیل یا دلایلی قصد قطع همکاری با زونکن را داشت بایستی از فایل‌های خود خروجی اکسل تهیه کند و در صورت نیاز جهت حذف حساب کاربری درخواست خود را به پشتیبانی برنامه ارسال کند.
  17. در صورتی که کاربر در حساب شخصی خود فایل داشته باشد باید حتما قبل از انقضای حساب کاربری اقدام به تمدید و شارژ حساب خود نماید در غیر اینصورت پس از گذشت ۵ روز حساب مسدود می شود. در اینصورت تنها با پرداخت اشتراک سالانه امکان رفع مسدودی حساب وجود دارد و تاریخ تمدید اشتراک از تاریخ انقضای حساب محاسبه خواهد شد.
  18. برای ثبت کانال و ایجاد آگهی در زونکن به دلیل اینکه لینکها به صورت عمومی قابل نمایش می باشند جهت تایید و معتبر بودن اطلاعات آگهی شده نیاز است که کاربر کد ملی مطابق با شماره همراه ثبت شده خود در زونکن را وارد کند.

حقوق و مسئولیت زونکن

  1. برنامه زونکن متعهد می‌شود تحت هیچ عنوان اطلاعات کاربران اعم از: اطلاعات شخصی، اطلاعات بنگاه، فایل‌ها و… را در اختیار اشخاص غیر قرار ندهد.
  2. برنامه زونکن متعهد می‌شود نسبت به حل مشکلاتی که برای برنامه رخ می‌دهد مانند مشکلات سرور و مشکلات برنامه اقدام کند و در صورت امکان ویژگی‌های کاربردی جدید را به برنامه اضافه کند.
  3. برنامه زونکن موظف به راهنمایی و پاسخگویی در رفع مشکلات کاربران که مربوط به محیط اپلیکیشن زونکن است می باشد.
  4. برنامه زونکن موظف است تا جای ممکن برای حفظ اطلاعات و امنیت فایل‌ها و حریم شخصی کاربران تلاش کند.
  5. برنامه زونکن هیچ‌گونه شریک و همکاری در هیچ نقطه از دنیا ندارد و چنانچه شخص یا اشخاصی خودشان را به‌عنوان نماینده زونکن یا همکار این شرکت معرفی کردند به حرف ایشان توجه نشود و حتی‌الامکان به برنامه زونکن اطلاع داده شود.
  6. برنامه زونکن هیچ‌گونه فایلی ارائه نمی‌کند و تنها بستری برای مدیریت فایل‌های مشاوران املاک است.
  7. ذخیره ،نگهداری و پشتیبانی از اطلاعات کاربران هزینه هایی دارد که زونکن برای تامین این هزینه ها اقدام به دریافت اشتراک به صورت سالانه یا ماهانه از کاربران خود می نماید. در صورتی که کاربری در حساب خود فایل ذخیره کرده باشد و قبل از انقضای حساب کاربری اقدام به تمدید اشتراک ننماید از نظر زونکن به منزله عدم استفاده کاربر از اطلاعات تلقی شده و با گذشت ۵ روز از تاریخ انقضای اشتراک ،حساب کاربری مسدود می شود.
  8. زونکن موظف به ارائه اطلاعات ثبت شده کاربر از طریق اپلیکیشن های زونکن می باشد و در صورتی که کاربر تمایل داشته باشد اطلاعات ثبت شده در حساب کاربری خود را به برنامه دیگری منتقل نماید زونکن مسئولیتی در این مورد به عهده نخواهد داشت و امکان ارائه اطلاعات کاربر از هیچ طریق دیگری جز اپلیکیشن های زونکن وجود ندارد.
  9. از نظر زونکن هر کاربری که با شماره همراه خود در زونکن حساب کاربری ایجاد کند صاحب آن حساب شناخته می شود. اگر شخصی که مدیر دفتر املاک نیست اقدام به ایجاد حساب کاربری و راه اندازی زونکن با شماره همراه خود در داخل بنگاه املاک کند از نظر زونکن مدیر بنگاه محسوب شده و مالکیت حساب کاربری مربوط به وی می باشد. در صورتی که مدیر املاک با برنامه زونکن تماس گرفته و مدعی شود که این حساب و اطلاعات داخل حساب ،مربوط به بنگاه ایشان است تنها در صورت رضایت شخص صاحب حساب ،امکان انتقال اطلاعات حساب وجود خواهد داشت در غیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده برنامه زونکن نخواهد بود.
  10. زونکن این اجازه را دارد در هر زمان و بدون اطلاع کاربر، شرایط استفاده از خدمات خود را کلی یا جزئی تغییر دهد. آخرین نسخه این موارد روی سایت زونکن در همین صفحه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

حفظ حریم خصوصی

  1. زونکن چه اطلاعاتی را از کاربران ذخیره می‌کند؟
    با توجه به اینکه برنامه زونکن به عنوان دستیار مشاوران املاک ارائه گردیده است لذاپس از نصب و ورود به حساب کاربری هیچ گونه محتوایی وجود ندارد و تمام اطلاعاتی که در این برنامه ثبت و ایجاد می شود توسط خود کاربر انجام می شود.
    علاوه بر داده هایی که کاربر ذخیره می کند برخی از اطلاعات از قبیل آی پی اینترنتی و مدل دستگاه کاربر نیز توسط زونکن دریافت و ذخیره می شود.
    تمام این اطلاعات در سرورهای زونکن نگهداری می‌شوند. زونکن به‌هیچ‌عنوان این اطلاعات را در جایی فاش نخواهد کرد.
  2. از اطلاعات چه استفاده‌ای می‌کنیم؟
    زونکن از اطلاعاتی که کاربر در حساب کاربری خود ذخیره می کند هیچ گونه استفاده ای نمیکند و فقط مسئول حفظ و نگهداری این اطلاعات و در دسترس قراردادن آن به صاحب حساب می باشد.
  3. اطلاعات در اختیار چه اشخاصی قرار می‌گیرند؟
    هر گونه اطلاعاتی که در زونکن ذخیره می شود در اختیار شخص ثالثی قرار نمیگیرد و فقط صاحب حساب(مدیر) و افرادی که به عنوان زیر مجموعه (کاربر بنگاه) تعریف شده باشند به اطلاعات حساب اصلی(مدیر) دسترسی خواهند داشت.
  4. حذف حساب کاربری
    درصورتی‌که قصد دارید به کار با برنامه زونکن پایان دهید می‌توانید نسبت به حذف حساب کاربری خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که حذف حساب کاربری، کاری غیرقابل‌بازگشت است و زونکن مسئولیتی در این مورد ندارد. جهت حذف حساب کاربری باید با بخش پشتیبانی برنامه زونکن در اتباط باشید.
  5. امنیت اطلاعات شخصی
    ما به این موضوع واقف هستیم که اطلاعاتی که کاربران زونکن در حساب کاربریشان ثبت می کنند سرمایه کاری آنهاست و ارزش بسیار بالایی دارد و برای جمع آوری این اطلاعات زحمات زیادی کشیده شده است. با این حال هیچ روشی ۱۰۰ درصد امن نیست لذا نیاز است برای رسیدن به حداکثر امنیت مواردی هم از طرف زونکن و هم از طرف کاربران رعایت شود.
    ۱-۵ -تمام ارتباطات کاربران از طریق SSL رمزگذاری شده‌اند.
    ۲-۵- برای هر بار ورود به حساب کاربری در زونکن از رمز عبور یک‌بار مصرف استفاده می‌شود که تنها با دسترسی به آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراهی که از طریق آن در زونکن، حساب کاربری خود را ساخته اید امکان‌پذیر است.
    ۳-۵- اطلاعات کارت بانکی که در زمان پرداخت وارد می‌کنید، در درگاه بانکی وارد می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در زونکن ذخیره نخواهند شد و فقط از طریق درگاه بانکی مورد استفاده قرار میگیرند.
    ۵-۵- از اطلاعات حساب کاربری خود محافظت کرده و آن‌ها را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهید.
    ۶-۵ – در صورت وقوع سرقت دستگاه(تلفن همراه- کامپیوتر) و همچنین پیش از واگذاری آدرس ایمیل و شماره تلفنی که با آن حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، موضوع را به پشتیبانی زونکن اطلاع دهید تا حساب کاربری شما تعلیق شده یا اطلاعات موجود در آن تغییر کند. در غیر این صورت و در موارد دسترسی اشخاص ثالث به حساب کاربری شما، تمامی مسئولیت هرگونه استفاده یا سوءاستفاده از حساب کاربری شما به عهدۀ شخص شماست و زونکن هیچ‌گونه مسئولیتی در این مورد ندارد.
  6. دریافت اطلاعات
    توجه داشته باشید که برنامه زونکن ،نمایندگی در هیچ شهری ندارد و به هیچ عنوان به صورت حضوری از شما در خواست اطلاعات نمی‌کند. اطلاعات شما فقط از طریق اپلیکیشن زونکن دریافت خواهد شد و چنانچه شخص یا اشخاصی خود را نماینده شرکت زونکن معرفی کرده و از این طریق درخواست ارائه اطلاعات یا دریافت وجه داشتند به‌هیچ‌وجه به آن ها اعتماد نکنید در غیر این صورت زونکن در این زمینه هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

*زونکن در شرایط مورد نیاز از طریق پیامک با شماره ۱۰۰۰۳۰۰۰۳۰۰۳۳ و از طریق پیام رسان ها با شماره ۰۹۳۳۳۲۰۹۴۶۳  و آدرس ایمیل support@zoonckan.ir  و شماره ۰۵۱۹۱۰۱۴۸۱۰ با کاربران خود در ارتباط خواهد بود.

ارتباط با زونکن

چنانچه در مورد شرایط حریم خصوصی یا دیگر موارد مربوط به برنامه زونکن سؤالی دارید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:
چت آنلاین سایت زونکن به آدرس: https://zoonckan.ir/
یا شماره‌تلفن: ۰۵۱۹۱۰۱۴۸۱۰