در برنامه زونکن میتوانید برای هر کاربر «بنگاه من» وظیفه تعیین کنید تا انجام بدهد.
در این آموزش به معرفی قسمت وظایف در برنامه زونکن میپردازیم.
آنچه در این آموزش میبینید
- آموزش ثبت وظیفه
- آموزش ویرایش، حذف و تغییر حالت وظیفه به انجام شده
- آموزش انجام وظیفه توسط کاربر بنگاه من
قبل از هر چیز بگوییم که فقط کاربر اصلی (مدیر و معاون بنگاه من) میتوانند برای کاربران، وظیفه ایجاد کنند.
آموزش ثبت وظیفه
در صفحه اصلی زونکن از بالای صفحه سمت چپْ روی قسمتی که مشخص کردیم کلیک کنید.
سربرگ وظایف را انتخاب کنید.
در این صفحه میتوانید لیست وظایف را ببینید.
از پایین صفحه، با کلیک روی دکمه انجام شده، وظایفی که اجرا شدهاند
و با کلیک روی دکمه انجام نشده، لیست وظایف اجرا نشده را میبینید.
برای افزودن وظیفه جدید از پایین صفحه، وسطْ روی دکمۀ بهعلاوه بنفش رنگ کلیک کنید.
عنوان و متن وظیفه را بنویسید و برای سپردن این وظیفه به کاربران روی دکمه انتخاب مشاور کلیک کنید.
از طریق مربع کنار نام هر مشاور، کاربرانی را که میخواهید را انتخاب کنید و روی دکمه اعمال تغییرات کلیک کنید
برای ثبت این وظیفه روی دکمه ثبت اطلاعات کلیک کنید.
حالا این وظیفه ایجاد شده.
نکته مهم: شما میتوانید یک یا چند فایل را به وظیفه لینک کنید. برای این کار باید علامت «#» را قبل از کد فایل بیاورید، مثل اگر میخواهید فایل ۵۲ را لینک کنید، باید آن را اینجوری بنویسید: #۵۲
بعد از ثبت وظیفه، با کلیک روی لینک فایل به فایل موردنظر هدایت میشوید.
آموزش ویرایش، حذف و تغییر حالت وظیفه به انجام شده
برای ویرایش یا حذف این وظیفه روی آن کلیک کنید.
برای حذف روی دکمه حذف کلیک کنید.
همچنین با کلیک روی دکمه سبزرنگ انجام شده، می توانید آن را به لیست انجامشدهها بفرستید.
میتوانید عنوان، متن و مشاوران آن را ویرایش کنید و برای اتمام روی دکمه اعمال تغییرات کلیک کنید.
آموزش انجامِ وظیفه توسط کاربر بنگاه من
برای کاربری که وظیفه به او محول شده، در صفحه اصلی، قسمت آیکن «یادداشت ها و وظایف» دایره قرمز رنگ نمایش داده می شود
اگر کاربر بنگاه من هستید، به قسمت وظایف بروید می توانید وظایف مخصوص خود را ببینید
بعد از انجام هر وظیفه روی آن کلیک کنید سپس با نوشتن توضیحات و کلیک روی دکمه انجام شده، این وظیفه را به لیست انجامشدهها بفرستید.