ویژگی‌های ضروری برای یک برنامه مدیریت فایل بنگاه املاک

یک برنامه مدیریت فایل املاک، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

موارد زیادی در موفقیت یک نرم‌افزار مدیریت فایلهای ملکی نقش دارند، وجود یک سری از ویژگی‌ها الزامی است مانند امنیت و سرعت، اما قابلیت‌های بسیاری هستند که مثل یک کاتالیزور، عملکرد یک بنگاه املاک را متحول می‌کنند.

در این نوشته ویژگی‌هایی که یک برنامه مدیریت فایل برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود باید داشته باشد را به شما معرفی می‌کنیم.

 

امنیت برنامه

در مورد فایل‌های بنگاه املاک، امنیت معنای مهم‌تری پیدا خواهد کرد، چون فایل اصلی‌ترین سرمایۀ یک مشاور املاک است و او نیاز دارد که فایل‌هایش را در جایی امن ذخیره کند.

اگر یک برنامه مدیریت فایل دارای بهترین قابلیت‌ها باشد، اما امنیتش لنگ بزند، تمام آن قابلیت‌ها بی‌فایده هستند.

برنامه زونکن تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران خود به کار گرفته و امنیت یکی از نقاط قوت این برنامه است.

 

رابط و تجربه کاربری ساده و زیبا

جدیداً دو اصطلاح مهم جای خود را در دنیای نرم‌افزار بازکرده: رابط کاربری و تجربه کاربری

رابط کاربری به محیط ظاهری برنامه مربوط می‌شود؛ مانند رنگ‌ها، جایگاه منوها، آیکن‌ها و… در جای درست و زیبا قرار گرفته باشند.

 تجربه کاربری به تجربه و احساسی که کاربر از کار با یک برنامه کسب می‌کند گفته می‌شود؛ یعنی به‌سادگی بتواند با برنامه کار کند و محیط برنامه برایش گنگ و خسته‌کننده نباشد.

 

تجربه کاربری ساده و رابط کاربری چشم‌نواز برنامه زونکن باعث شده تا کاربران از این برنامه لذت ببرند.

 

سرعت بالا

سرعت یکی از مهم‌ترین عوامل رشد در جهان امروزه است. سرعت پایین یک نرم‌افزار کاربرانش را خسته می‌کند و دیریازود آنها را به سمت استفاده از برنامه‌ای دیگر سوق می‌دهد.

این در مورد برنامه‌های مدیریت فایل املاک هم صدق می‌کند، برای یک مشاور املاک مهم است که در سریع‌ترین زمان بتواند به فایل‌هایش دسترسی داشته باشد و آنها را مدیریت کند.

 

در برنامه زونکن، شما بدون کمترین اتلاف وقت و با سرعت مناسبی می‌توانید از برنامه استفاده کنید.

 

امکان مدیریت کارکنان بنگاه را داشته باشد

مدیریت کارکنان بنگاه یک چالش اساسی برای یک مدیر بنگاه املاک است. فرض کنید یکی از کارکنان بنگاه با مدیر به مشکل بر بخورد و در صدد ضربه‌زدن به او باشد، و به یکباره تمام فایل‌های مدیر را از بین ببرد.

برای یک مدیر بنگاه املاک خیلی مهم است که تا حد زیادی، احتمال آسیب‌پذیری‌اش را نسبت به کارکنانش کم کند.

 

یکی از قابلیت‌های پرطرف‌دار برنامه زونکن، قسمت «بنگاه من» است. در این قسمت شما می‌توانید کارکنان بنگاه را به برنامه اضافه کنید و به عملکرد آنها نظارت داشته باشید، این بخش ویژگی‌های بسیاری دارد که یکی از این قابلیت‌ها این است که کارکنان شما نمی‌توانند فایل را برای همیشه از زونکنتان حذف کنند.

 

دسترسی به برنامه با موبایل و کامپیوتر

برنامه‌های مدیریت فایل باید امکان اجرا روی تمام سیستم‌های عامل مانند اندروید، ویندوز و آی‌اواس را داشته باشند.

مشاوران حرفه‌ای املاک معمولاً از ملک‌های مختلف بازدید می‌کنند و نیاز دارند تا با اتصال به اینترنت از هرجایی بتوانند به فایل‌هایشان دسترسی داشته باشند.

 

برنامه زونکن روی سیستم‌عامل اندروید، آی‌اواس و ویندوز به‌خوبی اجرا می‌شود و کاربران می‌توانند از هرجایی به فایل‌هایشان دسترسی داشته باشند.

 

ابزار دسته‌بندی حرفه‌ای

فلسفه دسته‌بندی این است که بتوانیم به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن داشته‌هایمان دسترسی داشته باشیم. برای یک بنگاه املاک بزرگ که هزاران فایل دارد، دسته‌بندی موضوع بسیار مهمی است.

 

برنامه زونکن ابزارهای متنوع کاربردی را برای دسته‌بندی به کاربران ارائه می‌کند مانند؛ ساخت کمد، افزودن زونکن به کمد، بایگانی فایل‌ها، ایجاد برچسب و…

 

قابلیت اشتراک‌گذاری فایل در شبکه‌های اجتماعی

خیلی از مشاوران املاک دوست دارند فایل‌هایشان را در شبکه‌های اجتماعی به دیگران معرفی کنند و از این طریق برای آن ملک مشتری پیدا کنند؛ مثلاً شما یک کانال تلگرامی دارید و می‌خواهید فایل‌هایتان را در آنجا معرفی کنید. یک برنامه مدیریت فایل باید امکان اشتراک‌گذاری فایل در شبکه‌های اجتماعی پربازدید را داشته باشد.

 

برنامه زونکن به شما اجازه می‌دهد تا با یک کلیک فایل‌هایتان را به‌صورت خودکار به کانال تلگرامی‌تان ارسال کنید، علاوه بر این می‌توانید فایل‌ها را برای اینستاگرام و دیگر رسانه‌ها اشتراک بگذارید.

 

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

داشتن پشتیبانی برای برنامه‌های مدیریت فایل یک اصل ضروری است، ممکن است کاربران هنگام استفاده از برنامه با مشکلاتی مواجه شوند. برای حل این مشکلات لازم است تیم پشتیبانی کاربران را راهنمایی کند.

 

برنامه زونکن پشتیبانی رایگان و مادام‌العمر دارد و کاربران می‌توانند از طریق تلگرام، واتس آپ و گفتینو با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنند.

 

امکان استفاده به‌صورت رایگان

یک برنامه مدیریت فایل باید یک دوره رایگان برای کاربران داشته باشد تا آنها بتوانند امکانات برنامه را تجربه کنند و برای خرید تصمیم بگیرند.

 

برنامه زونکن ۷ روز تست رایگان دارد و پس از این مدت حساب کاربری شما غیرفعال نخواهد شد بلکه فقط امکان ثبت فایل جدید وجود ندارد تا زمانی که شما حساب کاربری‌تان را شارژ کنید.

 

قیمت متناسب با ویژگی‌ها

قیمت هر محصول باید با ویژگی‌ها و نقاط تمایزی که نسبت به رقبا دارد، متناسب باشد. این در مورد برنامه‌های مدیریت فایل هم صدق می‌کند، برنامه‌های زیادی باقیمت‌های مختلف وجود دارند و برای یک مشاور املاک اهمیت دارد که بهترین برنامه را با بهترین قیمت انتخاب کند.

 

قیمت برنامه زونکن نسبت به امکانات آن بسیار مناسب است و کاربران با پرداخت سالانه ۱۰۰ هزار تومان می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

 

مشاور املاک هستید و می‌خواهید 7 روز رایگان از زونکن استفاده کنید؟ اینجا کلیک کنید